Nazwa forum

Opis forum


#1 2008-11-22 17:39:48

GameMaster-DeDePL

Administrator

Zarejestrowany: 2008-11-22
Posty: 18
Punktów :   

Ninja

No, mamy 5 lvl. A więc idziemy do nauczycieli i wybieramy spośród zabójcy a łucznikiem (lepiej zabójcę). Dostaniemy na dobry początek 4 pkt umiejętności i lepiej dajmy każdego po jeden, a potem róbmy zasadzke na max !!! Nie wiem po co robić wszystkie skille, ale tak mi poradziła nauczycielka co gra ninją i ma 70 lvl i pewnie dobrze mi radziła, więc.... tak zróbcie !!!

ZASADZKA
Zalety:
- najwięcej pkt ataku
- atakuje dużą ilość mobów
- mała szybkość ładowania
- uderza moby będące blisko za plecami
- bonus od uderzenia w plecy
Zasadzka jest podstawą zdobywania doświadczenia.

WIRUJĄCY SZTYLET
Zalety:
- możliwość kombinacji 2-3 uderzeń
- szansa na zatrucie przeciwnika
Wady:
- combo atakuje tylko 1 przeciwnika, przy dużej ilości mobów max 4
- 25 sec. ładowania
Wirujący sztylet jest niezastąpiony z PvP, niestety łatwo nim nie trafić.

SZYBKI ATAK
Zalety:
- atak z odległości
- powala kilka mobów (dobrze użyty)
Szybki atak jest uniwersalny - dobry do expa i PvP, niestety łatwo nim nie trafić.

TRUJĄCA CHMURA.......................KRYCIE SIĘ


Te umiejętności są mniej ważne u ninjy, ale niezwykle przydatne w niektórych sytuacjach !!!

TRUJĄCA CHMURA
Zalety:
- atakuje bez względu czy mamy sztylety/luk/bez broni
- duża szansa na zatrucie, tym samym brak reg. pż u przeciwnika
Wady:
- 25 sec. ładowania
Trująca chmura jest uniwersalna i przydatna niestety tylko na wysokim poziomie (min. 10pkt.)

KRYCIE SIĘ
Zalety:
- duży bonus dla zasadzki
- agresywne moby nas nie atakują
- dobry na PvP
Wady:
- niedopracowany skill, ninja łucznik spokojnie może do ciebie strzelać
- 60 sec. ładowania
Krycie się niezbędne na PvP, dodaje dmg zasadzce, pozwala na "oddech" - reg.pż, ładowanie skilli itp.


NINJA ŁUCZNIK


OGNISTA....................TRUJĄCA...............POWTARZALNY




OGNISTA STRZAŁA
Zalety:
- najwiekszy dmg
- obrazenia od ognia
- atakuje kilka mobów jeżeli są kolo siebie
Wady:
- długi czas ładowania
- spora ilość many
- długi czas "rzucania"
Ognista jest pierwsza w kolejności do maxowania.

TRUJĄCA
Zalety:
- największa w grze szanse na zatrucie (w skillach)
- atakuje kilka mobów jeżeli są kolo siebie
- ogłusza
Wady:
- długi czas ładowania
- mały dmg
- długi czas "rzucania"
Trująca jest niezastąpiona z PvP

POWTARZALNY STRZAŁ
Zalety:
- dmg prawie jak u ognistej
- szybko sie go "rzuca"
- krótki czas ładowania
Wady:
- atakuje pojedyńczy cel
Powtarzalny dobry do PvP

DESZCZ.......................BEZSZELESTNY




DESZCZ
Zalety:
- minimalnie mniejszy dmg niż trująca
Wady:
- skill zbugowany i zamiast 3-5 mobów atakuje pojedyńczy
Deszcz jest na koniec do maxowania

BEZSZELESTNY
Zalety:
- ogromny + szybkości ruchu
Wady:
- krótkie działanie
Bezszelestny jest uniwersalny dobry przy expie i PvP
NINJA (19:26)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.powerrangers.pun.pl www.magi1nation.pun.pl www.orksworldrp.pun.pl www.teleinfo.pun.pl www.piszesz.pun.pl