No, mamy 5 lvl. A więc idziemy do nauczycieli i wybieramy spośród zabójcy a łucznikiem (lepiej zabójcę). Dostaniemy na dobry początek 4 pkt umiejętności i lepiej dajmy każdego po jeden, a potem róbmy zasadzke na max !!! Nie wiem po co robić wszystkie skille, ale tak mi poradziła nauczycielka co gra ninją i ma 70 lvl i pewnie dobrze mi radziła, więc.... tak zróbcie !!!
ZASADZKA Zalety: - najwięcej pkt ataku - atakuje dużą ilość mobów - mała szybkość ładowania - uderza moby będące blisko za plecami - bonus od uderzenia w plecy Zasadzka jest podstawą zdobywania doświadczenia.
WIRUJĄCY SZTYLET Zalety: - możliwość kombinacji 2-3 uderzeń - szansa na zatrucie przeciwnika Wady: - combo atakuje tylko 1 przeciwnika, przy dużej ilości mobów max 4 - 25 sec. ładowania Wirujący sztylet jest niezastąpiony z PvP, niestety łatwo nim nie trafić.
SZYBKI ATAK Zalety: - atak z odległości - powala kilka mobów (dobrze użyty) Szybki atak jest uniwersalny - dobry do expa i PvP, niestety łatwo nim nie trafić.
TRUJĄCA CHMURA.......................KRYCIE SIĘ
Te umiejętności są mniej ważne u ninjy, ale niezwykle przydatne w niektórych sytuacjach !!!
TRUJĄCA CHMURA Zalety: - atakuje bez względu czy mamy sztylety/luk/bez broni - duża szansa na zatrucie, tym samym brak reg. pż u przeciwnika Wady: - 25 sec. ładowania Trująca chmura jest uniwersalna i przydatna niestety tylko na wysokim poziomie (min. 10pkt.)
KRYCIE SIĘ Zalety: - duży bonus dla zasadzki - agresywne moby nas nie atakują - dobry na PvP Wady: - niedopracowany skill, ninja łucznik spokojnie może do ciebie strzelać - 60 sec. ładowania Krycie się niezbędne na PvP, dodaje dmg zasadzce, pozwala na "oddech" - reg.pż, ładowanie skilli itp.
NINJA ŁUCZNIK
OGNISTA....................TRUJĄCA...............POWTARZALNY
OGNISTA STRZAŁA Zalety: - najwiekszy dmg - obrazenia od ognia - atakuje kilka mobów jeżeli są kolo siebie Wady: - długi czas ładowania - spora ilość many - długi czas "rzucania" Ognista jest pierwsza w kolejności do maxowania.
TRUJĄCA Zalety: - największa w grze szanse na zatrucie (w skillach) - atakuje kilka mobów jeżeli są kolo siebie - ogłusza Wady: - długi czas ładowania - mały dmg - długi czas "rzucania" Trująca jest niezastąpiona z PvP
POWTARZALNY STRZAŁ Zalety: - dmg prawie jak u ognistej - szybko sie go "rzuca" - krótki czas ładowania Wady: - atakuje pojedyńczy cel Powtarzalny dobry do PvP
DESZCZ.......................BEZSZELESTNY
DESZCZ Zalety: - minimalnie mniejszy dmg niż trująca Wady: - skill zbugowany i zamiast 3-5 mobów atakuje pojedyńczy Deszcz jest na koniec do maxowania
BEZSZELESTNY Zalety: - ogromny + szybkości ruchu Wady: - krótkie działanie Bezszelestny jest uniwersalny dobry przy expie i PvP NINJA (19:26)
|